pondelok 1. februára 2010

Január bol divný..

.. takže pridávam ďalšiu foto do rubriky Foto dňa... Nech sa páči. Neviem prečo som vybrala túto fotku, ale tieto dve osoby vo mne v posledných dňoch vyvolávajú viac emócii ako inokedy predtým. Cítim sa ako stará žena v prechode, ktorej sa menia nálady z minúty na minútu. O našom štvorčeku už nemôže byť ani reč. Teraz sme priamky a nanajvýš trojuholníky. A asi to tak bude lepšie. Začala som depresívne ale tak som si to nepredstavovala. Tak prejdime na veselšiu tému.

... Sobota, 30. január roku pána 2010, PB, Dreváreň..
Po 16tich mesiacoch som bola na nejakom koncerte a nebanujem ani náhodou :). Zóna A a Fucking World. Zóna prepadák. Čo si budeme klamať, išla som tam kvôli FW :). Najkrajšia veta večera bola "JA SA CHCEM ODFOTIŤ S KUUUBOOOOOM", ktorú sme v priebehu troch minút povedali asi 28 krát :) Nakoniec sme sa s KUUUUBOOOOOM aj odfotili. Škoda, že ešte nemám fotky. :)

V drevárni som si urobila celkom veľkú hanbu. :) Po FW som išla ku stolu úplne zničená a prepotená a tak mi Martin dal jeho košeľu, že nech si ju oblečem, že mi nebude až také teplo. On si asi naivne myslel, že si košeľu vezmem na WC a oblečem si ju tam.... No ani náhodou... Karinka sa s tým nesrala.. postavila sa ku stolu, vyzliekla tričko a na niekoľko sekúnd sa ocitla len v podprsenke. Vraj na mňa všetci hľadeli ako na idiota, ale ja som si nič nevšimla... :)

Ďalšia pecka večera bola cesta do PB aj späť.... Ja to radšej nejdem rozoberať, lebo by to nedopadlo dobre, ale poviem len toľko, že som skoro umrela od smradu... :)

Ujo Jandzík je strašne v pohode :) Pred pódiom mi vytvoril pekne veľké miesto a povedal mi "poguj urobil som ti miesto, neboj nikto ťa nezhodí na zem".... :) Potom ma učil ako sa správne metá s hlavou a s rozpustenými vlasmi... :)

... Asi 5x som v ten večer odmietla alkohol ale na šiesty krát som už neodolala. Milan mi dal pol piva a asi sa chcel z neho ešte aj on napiť.. no bohužiaľ už sa nenapil... :)

... Už po ceste domov mi volal Martin, že už je skoro doma aj on (išiel vlakom a z Hrabového potom peši), ale že už jednoducho nevládal, tak si pred Billou "požičal" bicykel a potom ho "odložil" do snehu.. :)

Už nejdem nič písať... toto bohato stačilo, aby som sa dostala do nálady... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára