streda 20. januára 2010

Keď ťa niekto obviní napr., že si zabil... :)

...práve v tejto chvíli som sa rozhodla, že na mojom blogovníku sa objaví sekcia "foto dňa" :).... Tak prvé foto dňa si môžete pozrieť tu.. :) Už na prvej hodine (bajoolodží) mi bolo jasné, že dnešok bude fajn... (Kocúr drží zub, Žrebec lebku, Zdena mozog, Luba oko, ktoré nevidno a ja polo lebku) Dnešným dňom prichádza obdobie leháro kemping, lebo známky už mám konečne uzavreté a už sa zasa pekne dlho nebudem musieť učiť... :) Už som si začínala myslieť, že som chytila nejakú chorobu, lebo som sa uplynulý týždeň učila.. :) Ako dnes Aďa povedala, nedali mi pokoja do poslednej hodiny..... ani mne, ani jej.. :) Prehlásenie, že prestávam fajčiť sa akosi neuchytilo.. vydržalo mi to cca štyri hodiny. Nabudúce mi to vydrží možno dva dni. Mamke som dnes povedala, že aké budem mať známky a dočkala som sa veľmi divnej odpovede "FUJ". Človek potom nevie čo si o tom má myslieť... hádam nebudem väzňom u nás doma...

BTW teším sa na piatok aj keď nebudeme v klasickej zostave. Nevadí. Zosmoglíme 7€ a kupujeme Nicolausku. Mňam mňam mňam... ešte do minulého týždňa som vodku nenávidela.. nevadí. Inak smutná správa: stratila som pičík na fajčenie.. teda pravdepodobne som ho zabudla v jednom nemenovanom podniku.... Čo ak je to znamenie??.. :D

Dúfam, že Ňarjaš si zasa niečo vymyslí a v piatok nebude tanečná. :D Nech sa na to buď vysere alebo nech chodí na tie tréningy tak jako sa má a jako to bolo dohodnuté.

Ďalšia divná správa: Ideme na exkurziu do KIE. Ešte stále som nepochopila načo idú gympláci do KIE ale fajn. Ulejeme sa hneď prvý deň po prázdninách. Nechápem. Keby tam idú nejakí tukani z učňovky alebo zo strojariny tak je to normálne?? Ale čo tam ideme robiť my?? Počítať autá či kieho boha?

Smutná správa: Prišla mi faktúra za mobil. Akosi si nedokážem ustrážiť paušál, tak už je viac ako isté, že idem do O2 (čítaj ou tú dva) na kredit. Grc fuj blé. Šak ja nevyžijem!!! Kapitola uzavretá.

...Odstavec, ktorý bude ešte viac odveci ako tie ostatné: Karin... no si predstav ako by vyzeralo naše decko!! Veď to by bol hluchý, slepý, vyšinutý retardovaný debil, alkoholik, feťák... (komunikácia Ja a Aďa)


A na koniec inzerát: Kúpim kýbel zdravého úsudku sa 2€. ZN: Súrne!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára