pondelok 18. januára 2010

Dobre bolo, dobre nie je, ale hádam bude...

...tento príspevok nikomu veľa nepovie a pravdepodobne sa to ani nikto nedozvie odomňa... slúži len na moju potrebu vyventilovať sa a urobiť si trošku poriadok v hlave...

... už pár dní okolo seba sledujem len samé depky a hádky a keďže človek sem tam cíti potrebu niekoho kopírovať, tak už mám depku aj ja.. aj keď nie preto, že by som kopírovať chcela, nie preto, žeby som chcela byť ľudská a mať depku len preto, že ju majú aj ľudia, na ktorých mi záleží... no jednoducho mám ju aj ja lebo tá kurva si povedala, že si sadne aj na mňa... Bravisimo, ide jej to!!

Človek by povedal, že konečne prišlo to najkrajšie a najšťastnejšie obdobie môjho života, ale nič nie je tak ako sa na prvý pohľad zdá. Určitá osoba mi prináša viac starostí ako radostí a potešení... (fajn, teraz asi všetkým doplo o kom básnim!!).. nechcem aby to vyzeralo tak, že niečo banujem, ale predstavovala som si to inak, úplne inak... želám si aby ste túto tému nerozoberali so mnou ale ani bezo mňa...

... ja sa trápim kvôli "chujovine" a mala by som sa radšej trápiť kvôli známkam... ale bohužiaľ, akosi sú mi moc ukradnuté.. slabé slovo...

... nemám peniaze, nemám za čo fajčiť, nechcem byť úplne na mizine...som zvedavá za čo idem piť v piatok... a IDEM PIŤ!!! (lebo môj problém je samizdá v robote)...

... už len akosi čakám kedy príde nejaké rozptýlenie (ovr tutul toto mu treba), lebo toto nie som ja... že smútim?? že plačem?? že už nevládzem??.... no bohužiaľ..priatelia činte sa a urobte ma zasa šťastnou... sľubujem, odvďačím sa trojnásobne!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára