streda 13. januára 2010

Ja som tak premýšľala.....

..... (áno, je to nezvyčajné), že už by sa patrilo sem aj niečo napísať.... Najskôr jedno veľké ďakujem Kravičke, ktorý mi urobil krásny "dizajn" blogovníka... :)... Kravička trafil si sa je to viac ako čačané.. :)

A teraz už tak všeobecnejšie posielam ešte jedno obrovské ďakujem, všetkým, ktorí ma trpia a ako tak chápu.. :).... Tento príspevok bude veľmi divný, lebo práve sa nachádzam v citovom rozpoložení alá Amen cma.. !!

Pár dní sme sa všetci okrem interesovanej dievčiny mohli tešiť z toho ako sa nám popreplietali vzťahy, ktoré boli už aj tak dosť pomotané.. :) Celá veda trvala asi tri dni a je po pletení... :).... Bolo by mi to aj jedno, keby nebolo jedného imbecila, ktorý nemenovanej dievčine "znepríjemňuje" život. Pravdepodobne ju raz zaškrtím za to, že si to všetko od neho nechá.

Už dva týždne všetkým hrabe... No a čo... tak za pár dní je vysvedčenie.... No bože... tak už sa pekne dlho nedostanem von.. :)..... Ale zasa je tu nemenovaná dievčina, ktorá ma v tom pravdepodobne nenechá.. :)... Síce nie dobrovoľne.... ale aj tak sa mi to ráta.. :)

Ďalšia vec.. TANEČNÁ!! Ty kks.... po mesiaci a pol? Mám taký pocit, že eufória z prvého tréningu už akosi opadla nie len zo mňa ale asi z trištvrtiny tanečných párov.. :) Berte to všetci pozitívne.... už len 11 lekcii :).... Aby som to uviedla na pravú mieru. Tanečná ma baví, len sa mi akosi nechce ísť zrovna tento piatok..:)...

Čudné zistenie: Vavrová je vtipná.. :)... tento odstavec ďalej nekomentujem.. :)

Dostávam sa do nálady, kedy moje myšlienky na stupnici prekročili hranicu "veselosť" a šplhajú sa k nápisu "zomrem od smiechu".. :) Aďa tento pocit chápe asi úplne najlepšie, keď sedí za compom a usmieva sa naň ako imbecil a potom zrazu vybuchne od smiechu a oflusá skoro celý monitor, ktorý sa mimochodom dosť na hovno leští.. :) Najvtipnejšie na tom je, že nikde na okolí nie je nič vtipné... Človek jednoducho len pocítil potrebu zrehotať sa ako kôň.. :)



Myslím si, že každý z vás mal len tak zo sekundy na sekundu nejakú odveci potrebu.... ja som ju mala práve teraz... mala som neskutočné nutkanie dať sem jednu z našich odveci fotiek... :)... Dobre.. bolo to odveci.. dnes som odveci.. tak ako aj iné dni.. tento príspevok je odveci.... No a čo... tak som ODVECI!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára