utorok 23. februára 2010

Hory, lesy, j*bnime si!!


.. nie nepili sme... :) Ale zato som si urobila s Maťom prekrásny výlet do ďalekých krajov. Zavítali sme do Veľkého Rovného ( aj tak to pre mňa vždy bude Malé Krivé). Všetko bolo akosi narýchlo.

Volala som Kuba do Bytče, ale že nemôže. Že Karina prídi do Rovného. Podľa mňa to myslel len zo srandy ale ja som to zobrala vážne.... Tak sa išlo do Rovného... :)

Nekonečná cesta busom.... Na zastávke nás čakala Lena, Klaudika, Škatuľa a Kubo. Stáli sme jak pripečení na križovatke... :) Potom nás vytrepali kdesi do hory a pozorovali sme divé svine či čo to bolo... Klaudika zistila, že má sestry :) So sviňami sme sa rozlúčili a ja som sa vítala s Leniným psom Lordom, ktorý má väčší bejvák ako my celú chalupu... :)

Potom sme kecali a ja konkrétne som sa ujebávala na Klaudikinej debilite... :)

Pak sme sa s Martinom išli najesť ku Lenke... :) Dobre bolo...

A išli sme už čakať na bus, keď v tom mi zavolal milovaný, že kde som, že sme mali ísť spolu niekam.... Prúser... No tak čo budem zatĺkať.. Prezradila som mu, že som v Rovnom.. Asi sa nahneval... Za dve minúty volal (prezváňal a ja som mu volala s5 ako vždy) zas, že pre nás príde. No fajn... Prišiel pre nás akurát vtedy keď pri nás zastavil aj bus. Ešte k tomu od nás zhabal aj 2€. Po ceste domov bolo v aute trápne ticho... Ešte sme pár minút posedeli/postáli u Maťa, s milovaným som sa rozlúčila a každý si išiel po svojom... Toť vsio...

Ešte si večer idem k ocinkovmu šéfovi pre knižku... Dan Brown: Stratený symbol.. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára