nedeľa 7. februára 2010

... ďalšia foto do rubriky "Foto dňa"... Dnes mám na to taký dôvod, že s týmto hovadom chodím už mesiac. Pod slovom hovado si nepredstavujte nič zlé. To je oslovenie čisto z lásky... :) ... ďalej nerozoberám...

Na pondelok sme už mali také krásne plány, že sa nepôjde do školy, ale samozrejme, že keď sa niečo plánuje tak to nevýde. No a tak to nevyšlo... Idem pekne krásne do školičky a idem písať písomečku z chémie. Hnus.

Moja Adriška v uterek nejde do školy. Tak to už je čo za systém. Zasa tam budem sama. Dosť čo skoro celý minulý týždeň sedela preč odo mňa lebo nechcela ochorieť ale aj tak ochorela. Takže hovno z toho akurát, čo sme boli oddelené. :/ Následujúci týždeň bude fakt zaujímavý. V pondelok písomka z chémie a viem hovno. V utorok písomka z dejepisu a viem hovno. V stredu písomka z fyziky a viem hovno. A ešte niekedy medzi tým písomka z matiky a samozrejme viem hovno...

Z toho nemôže vyplývať nič iné, len to , že celý týždeň bude na hovno.

Nemám ani chuť písať sem, neviem načo som začínala, keď to bude aj tak zasa článok s prázdnymi rečami, tak ja teda radšej končím. Len toľko oznam na koniec. Mám divnú náladu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára