sobota 29. mája 2010

OldCity-ovské selbrejšns :)

... já ti ani nevím Karle jak mám začať... :D jednoducho nech si spomenem na hociaký okamih zo včerajška tak sa smejem ako priblbá... :D tak ale pekne od začiatku... :)

Na akciu sme sa vybrali len v počte DVA, lebo ostatní mali buď svoj program alebo ich tatíčkovia nepustili (týmto zdravím Jožka B.)... Cesta busom do ZA bola nekonečná a z autobusu sme vyliezli varené-pečené.. :) Automaticky sme sa vybrali do parku.... Hodnú chvíľu sme si hľadali miesto a nakoniec sme to poriešili tak, že sme si sadli do stredu parku a mali sme v skutku úchvatný výhľad na bozkávajúci sa párik... Mimochodom to dievča malo strojček a nechutne špúlilo pery ako keď ja poviem "Dej mi hubičku".. :) Medzičasom sme sa ešte zo tri krát presunuli a čumákovali ako blbé, že či nestretneme niekoho známeho... No stretli sme.. Miňa Hrbeka, ktorý nás nevidel, Fika s frajdou čo nás tiež nevidel, Mišku Bazalovú, ktorá pri nás chvíľku posedela, Čipiho, ktorého som sa JA nemohla zbaviť potom už celý večer, Žrebca, ktorý bol jako bomba... a tak no... So Zdenkou sme skonštatovali, že ľudia sa za nás nepriznávajú... :D Potom sme si ku nám zavolali úplne cudzích ľudí a vtedy to už začalo byť zaujímavé... Ja nejdem vypisovať detaily nech nikomu nerobím hambu... :) To bola prvá etapa... :D (Fotka níž: Ja a Matúško)


Etapa Druhá: Nová partia sa nám akosi rozpadla, každý si našiel niekoho pre seba... no fuj... :D a ja & Zdenííí sme sa skalopevne rozhodli, že ideme za cudzími ľuďmi a ideme od nich žebrať cigy.... to bol velice dobrý nápad lebo sme sa my dve potvory priplichtili do inej partie... :D a všetkým sme ponúkali naše vínčisko za 99 centov a náhodou bolo výborné.. :D
Išli sme nejakú Zuzku a nejakého Martina odkopnúť na vlak a ja som sa podozvedala veci, ktoré som ani veľmi nechcela vedieť... :D (Zdeni len tak pre informáciu Martin mi skoro plakal na pleci lebo je panic.. :D)...
A vtedy to prišlo... :D Mareček a Jašterička... :D Vtedy sme obidve úplne vytriezveli a boli mierne viac mimo s našich úlovkov... :D (Inak keď som si dnes Marečka našla na FB tak som sa začala ujebávať ako krava... po tme vyzeral lepšie... :D)

Najväčšia hrúza prišla v autobuse. Ešte nikdy som nevidela autobus tak plný ale o to by ani tak nešlo ale čo čert nechcel, tak za mnou stál Čipy... to mi celkom dosť začínalo vadiť a liezť na nervy, ale čo je ešte horšie, za ním stál Jeblý Lulák... och mááária... to boli pohľady... :D predomnou stála Ždenááá a za ňou moja suseda, ktorá si o mne pomyslí... :D uff... :D Čipy mi dal kľúčenku Slipknot a Ždenééé dal korbáč... :D V buse padali neskutočné hlášky... a niako si ich nepamätám a Ždena mi ich ešte neposlala... :D Hentá hnusa stihla od Jašteričky vyžebrať prsteň s jašteričkou... :D ale nevadí.. bolo úplne perfektne... asi naozaj začnem veriť tomu, že akcie DVA sú najlepšie... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára