nedeľa 9. mája 2010

Ja neviem aký mám dať nadpis...

Tak ja neviem. Dnes asi len tak stručne. Celý tento týždeň bol úplne pohodový.

PONDELOK: Neučila som sa, lebo mňa a Žrebca stiahla Doňa Heľena, že potrebuje natočiť video. Na škole bol taký menšejší futbalový turnaj. Žrebec natáčal a ja som moderovala. Nechcem to nikdy vidieť.

UTOROK: To som sa už učila, ale len tak aby sa nepovedalo a dostala som 100% z matiky. (Juchúúúú bolo na čase!!!)

STREDA: Zasa som sa neučila, lebo zasa si nás zavolala riaditeľka a zasa sme natáčali a moderovali. Nikdy to nechcem vidieť.

ŠTVRTOK: Zasa som sa neučila, ale to už pre zmenu celá trieda. Boli sme v Martine na SuperTriede a bezkonkurenčne sme postúpili. Doslova bezkonkurenčne.

PIATOK: Ja, Martin, Kubovník, a Ždena sme boli venku. Počasie nám samozrejme robilo len šarapatu ale nakoniec sa umúdrilo. Lietali sme po BY a zožrali pizzu. Nakoniec sme zakotvili u nás v altánku a môj oco nám normálne že ponúkol víno. Táto zdrvujúca udalosť mi nedá spávať.

SOBOTA: Ráno som bola hore pomaly už o šiestej a makala som jako šrób len aby som mohla ísť ven. Akcia chleba ve vajci sa presunula na budúci piatek. Podvečer volá Kubovník, či idem ven. No šak a čo by som nešla.. V poslednej dobe môžem jakosi aj ven chodiť. Tak prišiel pre mňa a ja som sa bola ešte oca opýtať, že dokedy môžem byť venku. Zbadal Kuba, tak mi povedal, že môžem byť do štvrť na 10 a to je u mňa akosi prekliato veľa. :D Tak sme sa pobrali smer kanál a voláme Adi, ktorá samozrejme nikam nemohla... :/ Tak sme išli na kaplnku, kde sme s Kubovníkom zachraňovali prírodu... :D Najsôr sme sledovali dutý klát a prázdny zapaľovač ako hrajú Zuzin smrad a potom sme si všimli, že jazierko, v ktorom plávajú je zapchaté. Tak sme dlho predlho zápasili s deskou, ktorá pránila vode odtekať, ale nakoniec sme súboj vyhrali. :D Zatopili sme celé pole a zapaľovať sa vyparil. :D Potom sme sa ešte snažili odpratať asi dvesto tonové kamene z riečky, lebo bránili vode aby pekne odtekala, ale to nám nevyšlo, len sme ohli (teda ja) železnú tyč. :D Vtedy už volal Martin, že kde sme a tak sme mu išli oproti. Ja s Kubom sle išli do Domu, kde nemali žiadne cigy a ja som teda išla do Novej Večere, kde nám samozrejme nepredala krava Aziatka. Tak sme čakali na Martina a skoro nás ohlo keď sme zistili, že nepredala ani jemu. Potom sme zabili minimálne 20 minút tým, že sme vyratúvali koľko treba na pizzu a škrábali sme aj posledné centovníky. No hrúza..To nám volala už aj Ždena a povedali sme jej nech ide do parku pred večierku. Potom sme jej volali nech ide na nástupko a potom sme jej volali ešte raz nech ide zasa do parku pred večierku. Objednali sme si pizzu a konečne sme sa vyteperili z parku pred večierkou. Pizzár nám povedal, že pizza bude tak za 30-45 minút. Tak sme išli do parku pred gympel a na pizzu sme čakali hodinu a pól. Medzi tým sme pičovali jako choré vrany a Kubo už musel ísť domov. Zdena nás tiež opustila a tak som ja a Maťo išli rozniesť letáky. Po úspešnom roznose sme išli ku nim domov a opekali smalninu... A to by nebolo ono keby nezačalo pršať.... no ale inak bolo krásne.. :D

NEDEĽA (AKOŽE DNES): Ešte zatiaľ nič, ale dúfam, že Kubovník príde do Bytče, lebo dnes sa nechystám ku babke... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára