utorok 10. augusta 2010

Po troch mesiacoch by som sa mohla už aj konečne ozvať... :) Ono sa asi ani nič také zaujímavé neudialo... ale len tak zbežne predsa....

JÚN: ŠLÚ MARÍNA, KOVÁČOVÁ

Celý jún zatvorená v podstate mimo civilizácie s inými bláznami, ale predsa mi tam tí moji blázni chýbajú aj keď niekedy padne dobre aj detoxikácia od najbližších... :)

Postretala som mega veľa ľudí z minulého roka, čo ma neskutočne potešilo. Takisto som postretla veľa nových ľudí, čo ma tiež strašne teší. Škoda, že všetko to pochádza zo všetkých možných kútov Slovenska len nič z okolia... vrr...

Mesiac to bol pekný, vtipný, plný nečakaných zážitkov a výmyslov... Zlepšenie/zhoršenie zdravotného stavu nekomentujem... škoda rečí.

Doma mi samozrejme ušlo niekoľko veľmi dôležitých akcií, na ktoré si samozrejme akosi nemôžem spomenúť. Potešilo ma len to, že stíham RSF a školskú chatu (viď nižšie).

Takisto ma neskutočne mrzleo, že akosi si nestíham poopravovať známky a výsledkom toho je to najkatastrofálnejšie vysvedčko v histórií sveta... :) Veľmi ma to hnevalo, málem som dostala infarkt myokardu, ale mamka s tatkom prekvapivo prežili... :D


2.JÚL:RSF

Prekvapivo dobrá akcia, z ktorej si nič nepamätám, nie preto, že by osm bola mimo ale akosi som už zabudla čo sa dialo. Viem len to, že FW a HS hviezdili a Martin sa skoro zabil.

Pamätám si ešte akurát môj príchod domov o pol tretej ráno a mamka ma prekvapivo čakala. Ešte, že som sa nesundala... :D




4.JÚL: SCHOOL CHATA

Akcia, na ktorú si už tiež akosi nespomínam ale som si stopercentne istá, že bolo svetovo. O dva týždne repete... :)




Stručný komentár....




23.JÚL-31.AUGUST:DOFČA

Asi to najstrašnejšie, čo ma tieto prázdniny mohlo stretnúť.


Neskutočná nuda v neskutočne krásnom prostredí s neskutočne nudnými ľuďmi a domov som sa vrátila takmer bez zážitkov....


Asi prvý krát som použila slovné spojenie : Home sweet home...



4EVER: MOJE HVIEZDNE MANIÉRE













Úplne zbytočné komentovať.... ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára