nedeľa 20. decembra 2009

Zachovajte stres a paniku!!

... týmto žije naša rodina vždy už minimálne dva týždne pred Vianocami. Všetko musí byť dokonalé aspoň na pohľad keď už nie naozaj. Nevidím vo Vianociach nič iné a výnimočné ako v každom inom dni v roku. Celkovo v týchto sviatkoch je toľko irónie, koľko človek nedokáže zo seba vyprodukovať len tak na povel. Sú to dni pokoja a lásky... ide hlavne o Ježiša...... Ale trt... všetko je len o pretvárke a závistlivých rečiach, ktoré nemôžem vystáť a je mi z nich zle. Čo si budeme klamať... Naša rodina nie je iná a takisto súperí so susedmi a vychvaľuje sa kto, čo, ako a koľko to stálo!! Bléééé. Jednoducho atmosféra Vianoc nie je na Slovensku ani z ďaleka taká ako by mala byť. Čo z toho vyplýva? No jedine to rodinné heslo: Zachovajte stres a paniku!

A potom sa čudujte, že som protivná. =D
Ale aj napriek tomu je tu vždy niekto, kto ma poteší už len tým, že je na nete. Dnes sa mu podarilo dokonale ma rozosmiať. =DD.... A nesmejem sa na tom len ja ale aj polovica Rovného. Niekto si dokonca pri tom zistení strkal hlavu do snehu. :) Na jednu stranu to bola správa vtipná, na druhú stranu správa príjemná. =D Teraz sa rozhodnúť, ktorá strana je tá lepšia.. =D... Nech je to už ako chce, ale Kubko je jednoducho môj človek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára