utorok 23. februára 2010

Keby som mohla, darovala by som Ti...

... dozvedela som že mááj Adriška by mi dala šecko... bolo to dojemné a stále mi to nedá spávať... :).... Díír Adriška objavila som pjeknú pesničku... možno ju poznáš a možno sa ti ani nebude páčiť, ale mne sa pri nej tlačia slzy tú máj ájs (inis mooona)...sou ic fór jú :)


... ako je už u mňa známe, tak trapasy sa na mňa lepia statočne...
Idem si s Martinom po ulici a oproti nám Kúúúúbooooo z Fuckáčov. Samozrejme skoro som omdlela a len som sa priblblo usmievala a jediné čo som zo seba vydala bolo "Dobrý deň"!!!.. Trapas storočia.... Martin povedal, že čau a Kúúúúúbooooo nás odzdravil už ani neviem ako. Ako okolo nás prešiel tak s Maťom sme spustili neskutočné újeby, že "dobrý deň"....

... inak pripomína mi to jednu situáciu... ( ja a Aďa ideme zo školy....)
Ja: Dobrý deň...
Starý Hlucháň: Ahoj...
(Kráčali sme ďalej)
Aďa: A ty ho odkiaľ poznáš?
Ja: No šak ty nevieš kto to je?? Veď to je Milanov tatko!!
Aďa: Ja viem kto to je ale sa ťa pýtam, že odkiaľ ho poznáš??
Ja: No šak normálne že dobrý deň.

No to boli potom neskutočné újeby niekoľko mesiacov a aj teraz keď si na to spomenieme, tak chytáme kŕče... :) Strach a hrúza... :D Mám taký pocit, že ten "dobrý deň" ma začne prenasledovať ako Zdenu a Aďu 28 a mňa a Martina 23... :)

Včera sme boli "in da mestská kaviareň" vo veľmi redukovanom počte, ale aj to stačilo na to aby sme sa dozvedeli to, že Kubo je vlastne reinkarnovaný Alf... :) NO COMENT.. :)

Stačí.. vyšej sa mi nechce... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára